۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۴۵۰۱۵
آیت الله سعیدی:

 شعار «مرگ بر آمریکا» خط مشی کاربردی نظام جمهوری اسلامی است

 شعار «مرگ بر آمریکا» خط مشی کاربردی نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه قم با بیان اینکه ملت ایران سالهاست که فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند، گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان ضربه مهمی بر پیکره استکبار جهانی در آبان ماه بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه اول نماز جمعه شهر قم که در مصلای قدس برگزار شد ضمن توصیه به تقوای الهی بیان کرد: انسان با تقوا نمی تواند در برابر معارف، احکام و ارزش های الهی بی تفاوت باشد و از کنار ناهنجاری ها بی تفاوت عبور کند.

وی با بیان خصوصیات منافقین ابراز کرد: منافقان از ایجاد فتنه ها و آشوب هایی همچون توطئه برای تضعیف اسلام و مسلمین، دروغ، شایعه پراکنی و عهد شکنی دست بردار نبودند و وقتی خیانت هایشان آشکار می شد عده ای ناصح از آنها می خواستند که از پیامبر عذرخواهی و از بارگاه الهی استغفار کنند اما آنها سرباز می زدند لذا خدا هم مهر باطل بر پرونده آنها زده و از منافقان نمی گذرد هرچند برای آنها طلب مغفرت شود.

آیت الله سعیدی افزود: منافقان همواره از پشت به جامعه اسلامی خنجر زده اند از این رو نباید برای آن ها دلسوزی و طلب خیر کرد حتی بر سر قبر او هم نباید رفت، منافق از نظر اعتقادی کافر و از نظر رفتاری فاسق است.

امام جمعه قم با اشاره به دیدار دانش آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب در آستانه 13 آبان ابراز کرد: رهبری عزیز جوانان را بر دقت و تامل بر مسائل فرا خواندند چرا که آینده برای این نسل خواهد بود.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: ملت ایران سالهاست که فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند و این شعار خط مشی کاربردی نظام جمهوری اسلامی است و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان ضربه مهمی بود که به آمریکا در آبان ماه وارد کردند.

وی با بیان اینکه جوانان باید از قضایای دهه های گذشته تاکنون آگاه و تحلیل داشته باشند، اظهار داشت: انگلیس خبیث ریشه اصلی این شجره خبیثه یعنی اسرائیل است، جوانان ما باید بدانند قحطی ساختگی و مصنوعی ایرانیان و هندویان هندوستان و قتل عام مردم بر اثر گرسنگی و قحطی، اشغال سرزمین فلسطین، همچنین تشکیل رژیم جعلی اسرائیل از جمله کارهایی هست که انگلیس در آن سالها انجام داده است.

آیت الله سعیدی با اشاره به حوادث غزه تصریح کرد: قطعاً فلسطین پیروز خواهد بود و به فضل الهی دنیای آینده دنیای اسلام و مسلمین خواهد بود.

امام جمعه قم اشاره ای به سفر رئیس جمهور به استان کردستان داشت و خاطر نشان کرد: دور دوم سفرها برای بررسی طرح های بر زمین مانده و نهایی سازی آنهاست که بحمدلله دولت با عزمی راسخ پروژه های برزمین مانده را به سرانجام می رساند.

وی در پایان ابراز کرد: با توجه به مقاومت و مظلومیت مردم فلسطین و حماس امسال راهپیمایی مردم ایران به خصوص استان قم حال و هوای دیگری دارد و ان شاء الله مردم در روز شنبه از مصلی قدس با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس حمایت خود را بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظرات